toa besökare

toa besökare är ju oftast dom som ska gå på toa, alltså uträtta sina behov (bra skrivet ;D) men ialfall så har jag nu fått det klart för mig att alla toaletter och sånt som till exempel ute på birsta city eller gallerian in i storstans toaletter används till så grymt mycket mer.

bland annat så kan man hitta dom som står med kassar och byter om, knyter skorna, sminkar sig, hånglar, ficksar håret, pratar i telefonen, och hur mycket mer.

men egentligen, jag har funderat på hur himmla sur jag skulle bli ifall jag verkligen behövde gå på toa och det är kö för att nån ska sitta där och bara ta upp plats? ingen aning om hur jag kom att tänka på detta men det kom iallfall upp i mitt huvud, även ifall det låter lite konstigt.


Kommentarer
Postat av: Märta

okej det är ganska konstigt folk går dit och knyter skorna och pratar i telefonen men resten är väl relativt nurmalt men vill du nån ska byta om framför dig som kanske är 50+?????
:D

2008-03-25 @ 23:48:51
Postat av: eelliinnaa

Toa-sara :)
skojabara.

2008-03-26 @ 10:34:02
URL: http://elinahedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0