sodastrimad oboy

jag och min kompis är lite utav ett björn gustafsson fan. Så vi tänkte, ska vi inte prova att göra en björn klassiker?:) du vet, en sodastrimad oboy!


Och dumma eller tokiga eller vad man nu vill kalla oss så provade vi ju såklart med elinas nya sodastream. haha, och jag kan säga dig att detta rekomenderas inte att pröva för det smakade blä.


men egentligen, björn sjunger ju i sin sång till carina berg: "du är ohej oh skeppohoj du är sodastrimad oboy du är allt vad man kan få du är bättre än die hard två" men då, eftersom att det var så äckligt. borde ju björn inte gilla carina alls eftersom att hon i hans huvud är sodastrimad oboy.


så jag kanske fortfarande har en chans, haha ;D


Kommentarer
Postat av: eeellliiinnnaaa

STOPPSTOPP. glöm inte Ellinor som han ringde till när han hade druckit glögg.

2008-03-26 @ 19:41:19
URL: http://elinahedberg.se
Postat av: agnes

meen uscha sara!

2008-03-26 @ 23:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0