MQ

jag hat hittat världens snyggast anorak på MQ. den är helt underbar och jag får den ifall jag vill. den som jag isåfall vill ha är bersh men finns även i svart. den är i en lite mer oversize aktig model med stora knappar vid halsen eftersom att den har en lite högre kant men som även går att vika ner. armarna är lite speciella, man kan både ha dom utsläppta så att dom går en bit nedanför armvecket eller så kan man fästa dom med en knapp och ett band som sitter i jackan så att dom sitter högre upp.

Anoraken kostar 799:- och det ända som får mig osäker är det hära med den ja såkallade praktiska biten. att man måste dra den av och på huvudet hela tiden.

men ingen är ju perfekt, får se om jag köper den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0