din tur

..en busschaufför en busschaufför det är en man med glatt humör!


den låten eller visan eller vad man nu ska kalla den måste vara en av de mest konstiga och felaktiga jag någonsin hört! Iallfall dom i sundsvall,  jävla sur gubbar och tanter är vad dom är. dom är ju helt konstiga

och för det andra så har dom äckliga armbågar också för att dom bara sitter och lutar sig mot dom hela dagarna jämt. men det är ju klart, dom har ju valt att bli en chaffis.

men hur jag vet att deras armbågar är ackliga är ju en annan sak som man kan undra över. och den enda orsaken till att jag vet det är att när jag skulle åka iväg på cup och då menar jag som innebandy eller fotbolls cup och inte typ som jönsson ligans cuper. men iallfall så skulle vi med buss åka upp till umeå, och såklart så fick vi en sundsvalls chafför som hade helt vita, jätte äckliga armbågar som han satt och pillade på och sen hade naglarna i munnen. så mysig kille

jag kommer på så himmla mycket när jag skriver så måste bara berätta en sak till eftersom att jag skrev pilla ovanför. pilla kan ju både betyda peta och kissa, och öviksbor har oftast utrycket pilla för kissa. så en dag när jag var i kornsjö (våran sommarstuga) så satt jag nere på stranden och i detta fall petade på min nagel. och då kom min pappas syster lena och frågade, vad gör du? då sa jag, jag pillar. pillar du säger då lena, nej! jag petar säger jag då med typ världens konstigaste min som om jag var värsta bekymrad över något.

så bara så att alla vet, JAG HATAR BUSSCHAUFFÖRER OCH ATT ÅKA BUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0