birsta shopping

åkte ut till birsta idag med familjen. jag tycker själv att hela birsta city huset har blivit mycket bättre sen ombyggnaden och plus att det nu är med mycket mer affärer. jag hittade två par skor, ett par vita tygskor från face och ett par svarta adidas med guldränder på sidorna, ett linne två par örhängen och en webbis som jag köpte.

så himmla skönt med nya skor, också är dom helt gudomliga att ha på sig (kanske låter lite tantig och knäppt)  men det är som om man flyger i dom. men ifallall så är dom super size me sköna och jag älskar dom


Kommentarer
Postat av: rebecca

birsta i sundsvall? :)

2008-03-24 @ 23:56:43
URL: http://www.rrrebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0