torsdag

image76mitt nya linne från MQ, super nöjd. love it! ganskasomrigt tycker jag ifall du frågar mig.

idag har jag förresten solat lite kom jag och tänka på när jag såg solglasögonen ;) solade hemma hos alice med henne. Men tror inte att jag fick så mycket färg, haha. men det är ju så pinsamt ibörjan av sommaren när man ska bada och är alldeles krit vit typ. inte så kul, så det är ju bäst att men börjar i tid. men vet ni vad jag ska hitta på för skojsigt nudå? jag ska ta och äta lite nutela, det är bara så mumsa.

måste bara säga att även dom smartaste (not, som lisa alltid gör ;D) kan vara lite dumma ibland, för på engelskan fick vi träffa Loreai eller något sånt från Montana & jag ba, do you ever eat in Mc' donalds? ;D haha, smart som man är. jaja, man måste ju fråga. för den som inget frågar får inget veta eller hur det nu är man säger.

och på maten så satt jag och lite annat folk med mats (våran lärare) som bara, vet ni vad många människor säger fel på? man ska ju säga, tänk på att ha tungan på rätt plats i mun men man kan även råka säga, tänk på att ha tungan i rätt mun. haha, om någon fattar. jag förstår inte vart han får allt ifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0