tisdagsbarn

Jag hann med lite av det ena och andra idag, bland annat stan. Köpte ett linne på H&M, vit med lite mönster i olika färger på. Har inte laddat in bilderna från kameran ännu men kommer kanske senare. För just nu är jag en riktig surgris, mina favvo jeans har fortfarande inte kommit in! Snart orkar man ju inte vänta. Men väntar man på något snyggt så väntar man aldrig förlänge. Och det är ju sant. Hittade även ett par skor på vero moda, lite utav ballerina skor fast ändå inte. Påvägen hem från bussen såg jag en liten kul figur, han var kanske runt 70 och cyklade runt i stan med en reflexväst med tecksten bli fet i bilkö på ryggen med stora bokstäver. vilken skön gubbe alltså


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tävling i bloggen:)

2008-04-15 @ 17:47:35
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0