thailand

min farfar har just varit i thailand med hans kompis, (dåligt att inte jag var hans kompis eftersom att då hade han kanske vart jag) i några veckor. och kom hem igår, då kom han hem till oss och hälsade på och lämnade lite kläder och staffs. fick 5 tröjor, och shorts och lite annat. kläderna är kanske inte dom finaste eftersom att han och jag inte riktigt har samma smak men skit i samma. happy anyway, han tänkte ju iallafall på mig :)

nu ska jag äta kladdkaka, mums! önskar du att
du vart här nu eller?;)

Kommentarer
Postat av: S t y l i s s i m o

Svar: hej hopp! Använder Photoshop CS3 :)

Mvh
Essi

2008-04-20 @ 21:53:37
URL: http://stylissimo.blogg.se
Postat av: linneaaa

hihi min mamma har gjort typ 6 kladdkakor till festen :)

2008-04-20 @ 22:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0