jag kan bara inte få nog av dom röda gubbarna..

Ja, rubriken säger nog näst intill allt. jag och som jag kan tänka mig alla andra, kan inte få nog av de röda gubbarna. även fast att dom inte är som bäst nu, men ändå. man ska ju passa på. & längtar hur mycket som helst till sommaren, och varför? JO FÖR JORDGUBBARNA SÅKLART!

värst vad jag blev "matkunnig". kanske ska starta en matblogg istället? haha
eller kanske lansera en kokbok?;D och ja, då lyder frågan. hur lång skulle boken bli? kanske max 5 sidor, inräknat med framsida, inläggssidan eller vad man säger, plus baksida. så då fattar du hur lång den blir. kanske du vill köpa?

Men det var ju passande!
hittade nyss märkligt nog en rutten jordgubbe i min lilla låda. det var ju mysigt, det blir sopkorgen nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0