giffarna

Direkt efter skolan igår gick jag och moa med julia hem för att baka kladdkaka och fika. Och jag och moa märkte att hon hade en hemlighet! Ett Marsvin, som hon aldrig berättat om. Men han var jätte söt och hette Hugo :)

Senare gick jag och moa ut med selma. Pappa hämtade mig på ica bergsgatan, vi handlade och for hem. Jag skyndade mig att äta för att hinna göra mig iordning inför giffarnas premiär i allsvenskan igen med moa.

När jag kom hem till moa senare så kilade vi ner på maken för att köpa lite gott till matchen, sen gick vi ner och köpte biljetter. Och det var så kul, för när vi skulle gå så reste sig killen brevid moa upp och hade hans ansikte typ kanske 20 centimeter ifrån henne med byxorna nere vid halva röven utan kallsingar, haha. så vi såg halva hans bak typ. Plus att vi såg henke larsson jätte nära. det kallar jag respekt

giffarnda förlorade mot helsingborg med 3-0. Men dom hade värsta lilla klacken alltså helsingborgarna, kanske 25 personer som stog och hoppa. Men vilken premiär för giffarna, ingen toppstart skulle jag kalla det.

Men just det, påväg hem till julia så mötte vi några ifrån helsingborgsklacken. Dom gick och drack öl och var säkert fulla samtidigt som dom skrev helsingborg. Och då skrev julia, gif sundsvall woho typ några gånger och alla killarna bara ställde sig och glodde på oss. värsta läskigt för dom skrev typ vad fan sa du och så och julia bara gif sundsvall!


Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

ja giffarna tar nog smguld iår.

2008-04-09 @ 15:03:31
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se
Postat av: Emma :D

giffarna var jättesäääääämst den matchen haha:D

2008-04-10 @ 20:56:55
URL: http://emmaahlzen2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0